Start HAREC-cursus radioamateur
![]() | Op 9 maart 2025 startte ON6TM Tony de sessie 2025-2026 van zijn HAREC-cursus. Op 18 mei 2026, +14 maanden later, volgde het examen bij het BIPT. Alle kandidaten zijn geslaagd tijdens hun eerste examenzitting! Proficiat aan al deze en veel plezier met "de hoogste" radioamateurvergunning. Na 42 jaar de cursus gedoceerd te hebben, geeft dit resultaat Tony wederom de kracht om een volgende sessie op te starten. Wil je info over de cursus en de boeken of wil je inschrijven, mail naar: ON6TM.cursus@gmail.com. |
